Software pro zpracování 10 000 faktur ročně?

Pro našeho klienta se systémem ReFIS žádný problém

Klient:

Společnost HÍLEK se věnuje prodeji a servisu aut značek Volkswagen, ŠKODA, Hyundai a SEAT. Působí ve 4 městech na Slovensku.

Implementace ReFIS:

Leden 2021

Funkce ReFIS:

Elektronické zpracování a schvalování dokladů

Výsledky:

  • Eliminace ztrácení dokladů v provozovnách
  • Rychlejší schvalovací proces
  • Zkrácení času při přesunu faktur mezi provozovnami v rámci logistiky
  • Zvýšení přesnosti zaúčtování při importu faktur
  • Získaná schopnost vytvářet podrobnější analýzy

Zadání od klienta:

  • Zajistit elektronizaci oběhu dokladů ve firmě.
  • Získat větší přehlednost, řád a kontrolu nad dokumenty, které proudí do firmy.
  • Zajistit okamžitou a jasnou zodpovědnost za schvalování faktur.

Navržené řešení:

Ve společnosti HÍLEK a spol., a.s. ročně zpracují přibližně 10 000 faktur. ReFIS dokáže sbírat, zpracovávat a přehledně archivovat doklady. Elektronické zpracování a schvalování dokladů v rámci ReFIS-u bylo proto jasnou volbou, kterou jsme přizpůsobili individuálním potřebám klienta. Nastavili jsme ReFIS tak, aby dokázal automaticky přečíst z dokladů i nadstandardní údaje, jako jsou informace o značce, modelu auta a konkrétní VIN číslo auta. Díky tomu může společnost HÍLEK přesně sledovat doklady a náklady na konkrétní auto nebo model.

Implementace:

ReFIS ve firmě HÍLEK a spol., a.s. zavedli v lednu 2021. Během pandemie COVID-19 bylo téměř nutností optimalizovat a elektronizovat nakládání s doklady ve firmě a změnit jejich oběh na bezpapírový, rychlejší a přehlednější. Transformace se povedla rychle, efektivně a bezbolestně.

Výsledky:

Zrychlila se práce s dokumenty, které se nyní zpracovávají digitálně bez manuálního přepisování. Dokumenty jsou přehledně tříděny v rámci elektronického archivu, kde se nic neztratí. Všechny došlé faktury ve firmě HÍLEK a spol., a.s. přicházejí přes systém ReFIS, kde procházejí schvalováním podle určených pravidel. Po schválení se importují do účetního programu spolu s uvedením účtu a střediska.

Klient:

Společnost HÍLEK se věnuje prodeji a servisu aut značek Volkswagen, ŠKODA, Hyundai a SEAT. Působí ve 4 městech na Slovensku. V roce 2021 přijala téměř 10 tisíc došlých faktur.

Implementace ReFIS:

Leden 2021

Funkce ReFIS:

Elektronické zpracování a schvalování dokladů

“S programátory se spolupracovalo výborně, snažili se nám ve všem vyhovět. Období implementace probíhalo postupně, protože vstupní doklady máme velmi různorodé a své požadavky jsme postupně doplňovali a rozšiřovali. Zaměstnanci si zvykli rychle, prostředí ReFIS je jednoduché na pochopení. Spravujeme si sami i účetní pravidla a uživatele.
Ing. Jana Tomanová, Finanční analytička ve společnosti HÍLEK a spol., a.s.
“Bezpapírové zpracování faktur nám ušetřilo samozřejmě papír, ale i čas tisku a doručování faktur po provozech při schvalování. Řeší i problém věčně ztracených faktur. Máme vyřešenou archivaci PDF faktur z daňového hlediska. Schvalovatel nemusí být přítomen v kanceláři, aby schválil fakturu, může schvalovat taky z domova anebo z dovolené. Kromě došlých faktur využíváme i schvalování vystavených faktur, které je třeba schválit.”
JUDr. Jozef Hílek, ekonomicko-finanční ředitel ve společnosti HÍLEK a spol., a.s.

Digitalizujte zpracování dokladů i vy:

Zobrazit kontakt

Naši vybraní klienti